Partner worden

Het enthousiasme voor Vierdaagsefeesten is groot. Het evenement als geheel krijgt een gemiddeld publiekswaarderingscijfer van 8,4.Tijdens Vierdaagsefeesten bevindt  31% van de bezoekers zich in de leeftijdscategorie 25 – 45 jaar (34% tot 25 jaar en 24% tussen de 46 en 64 jaar) en is 48% hoog opgeleid. Bovenal is Vierdaagsefeesten  een evenement waarbij 94% van de bezoekers zich veilig voelt. 93% van de bezoekers zegt graag terug te komen en 96% beveelt Vierdaagsefeesten bij anderen aan.

Jaar na jaar blijkt uit onderzoek van onafhankelijk onderzoeksbureau Respons dat de Nijmeegse Vierdaagsefeesten grote publieksevenementen als de Tilburgse Kermis en de Uitmarkt Amsterdam ver achter zich laat.
In termen van bezoekersaantallen, maar ook van omzet en media-aandacht.
In 2016 werd Vierdaagsefeesten bezocht door maar liefst 1,5 miljoen bezoekers.

Naar schatting bezochten 360.000 unieke bezoekers Vierdaagsefeesten 2016. Zij waren afkomstig uit heel Nederland, maar met name uit Nijmegen (40%), het gebied rond Nijmegen (15,5%) en de rest van Gelderland (24%). Zo’n 4% was afkomstig uit het buitenland, waaronder veel wandelaars en inwoners uit de grensstreek.

Met meer dan 700 optredens, 22.000 m2 feestgebied en 1.270.000 liter drankjes, 345 extra treinen en meer dan 30 miljoen euro economisch bestedingseffect biedt Vierdaagsefeesten een uniek podium voor zowel het regionale als (inter-)nationale bedrijfsleven. Een markt die makkelijk en goed benaderbaar is in een goede atmosfeer. Direct sales of verrassende visibility, maar ook prettige relatiemarketing met ontvangsten op maat.

Partner worden?

Interesse in de mogelijkheden om als partner zichtbaar te zijn op Vierdaagsefeesten Nijmegen?
Neem dan contact op met Mark Prinsen, m.prinsen@vierdaagsefeesten.nl of bel naar 024-3233163.