Zakelijk

Een publiekswaarderingscijfer van een 8,5. Een evenement waarbij 31% van de bezoekers zich bevindt in de leeftijdscategorie 25 – 45 jaar (34% tot 25 jaar en 24% tussen de 46 en 64 jaar) en 51% hoog opgeleid is. Bovenal ook een evenement waarbij 94% van de bezoekers zich veilig voelt. 93% zegt graag terug te komen en 96% van de bezoekers beveelt de Vierdaagsefeesten bij anderen aan.

De mogelijkheden zijn eindeloos

Jaar na jaar blijkt uit onderzoek van onafhankelijk onderzoeksbureau Respons dat de Nijmeegse Vierdaagsefeesten grote publieksevenementen als de Tilburgse Kermis en de Uitmarkt Amsterdam ver achter zich laat. In termen van bezoekersaantallen, maar ook van omzet en media-aandacht. In 2015 werd Vierdaagsefeesten bezocht door maar liefst 1,5 miljoen bezoekers.

Met meer dan 700 optredens, 22.000 m2 feestgebied en 1.270.000 liter drankjes, 345 extra treinen en meer dan 30 miljoen euro economisch bestedingseffect bieden de Vierdaagsefeesten een uniek podium voor zowel het regionale als (inter-)nationale bedrijfsleven. Een markt die makkelijk en goed benaderbaar is in een goede atmosfeer. Direct sales of verrassende visibility, maar ook prettige relatiemarketing met ontvangsten op maat. Mogelijkheden te over tijdens Vierdaagsefeesten!

Partner worden?

Interesse in de mogelijkheden om als partner zichtbaar te zijn op Vierdaagsefeesten Nijmegen?
Neem dan een kijkje op www.grootstefeest.nl of neem direct contact op met Mark Prinsen, 024-3233163.