

Zeven happen. Één avontuur. Midden in het feestgedruis, omringd door muziek, vrienden en de geur van vers eten. Iets bijzonders trekt je aandacht. Een gerecht dat je nog nooit hebt geproefd. Verassend lekker. En zo begint het: jouw Smaaktocht.
Langs zeven unieke foodtrucks ontdek je smaken van over de hele wereld en van het mooie Nijmegen. Van verassende vegetarische creaties tot wereldse klassiekers in een nieuw jasje. Samen eten, samen genieten, samen verrast worden. Dit is jouw culinaire avontuur tijdens de Vierdaagsefeesten. Eén gerecht per keer. Eén stempel per hap. Totdat je bingo hebt.
Hoe werkt het?
- Bemachtig een bingokaart. Te vinden bij de deelnemende foodtrucks, de merchandise stands of vooraf op te halen bij Café de Plak, Het duurzame Warenhuis, Bollyfoods en Toko Oost.
- Struin met je vrienden langs de foodtrucks met het Smaaktocht logo of gebruik de handige filter in de Vierdaagsefeesten-app om ze op te sporen. Bestel en proef bij elke truck het deelnemende gerecht en scoor na aankoop een stempel op je bingokaart.
- Vier stempels? Kleine bingo. Alle zeven? Dan heb je een grote bingo én maak je kans op toffe prijzen. Struinen, proeven, genieten, winnen. Zo simpel is het.


Bingo? Stuur 'm in!
Maak een foto van je bingokaart en stuur deze op naar [email protected] en maak kans op een van de vele leuke prijzen. Zoals een fotoshoot op de Stevens' Skywalk en een diner voor twee bij verschillende Nijmeegse restaurants. Check alle prijzen op de website via de QR-code.
Maak kans op de volgende prijzen
Na afloop van de feesten verloten we onder alle ingestuurde kaarten een reeks mooie prijzen. Winnaars worden persoonlijk geïnformeerd via de contactgegevens die ze in de app hebben achtergelaten. Dus: kaart vol? Insturen maar – en wie weet win jij een van de verrassende prijzen!
…
Onderdeel van (S)maak het verschil
De Smaaktocht is een smaakvolle ontdekkingstocht door het rijke en verrassende aanbod van de Vierdaagsefeesten. Het is een speelse en uitnodigende activatie binnen de campagne (S)maak het verschil, waarmee we bezoekers op een laagdrempelige manier verleiden tot het proberen van innovatieve, duurzame en vooral ontzettend lekkere gerechten.